Transport i płatność

Transport i płatność

 

Warunki Płatności

W sklepie internetowym www.pureprime.pl Kupujący może uregulować cenę zakupu w następujący sposób:

Płatność przy odbiorze (za pobraniem) - najczęściej stosowany sposób płatności. Pieniądze za towar płacisz dopiero przy odbiorze towaru od kuriera, kuriera lub na poczcie. Ten sposób płatności jednak wiąże się z opłatą w wysokości 1 EUR.

Przelew bankowy - po złożeniu zamówienia na podany w zamówieniu adres e-mail Klienta zostaną przesłane dane do przelewu. Zapłacisz za towar z góry na nasze konto bankowe w Tatra Banku. Po otrzymaniu płatności wyślemy towar z informacją o terminie dostawy.

Płatność online przez GoPay - po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na bezpieczną bramkę płatniczą GoPay, gdzie podasz potrzebne dane. Jeśli transakcja zostanie autoryzowana, płatność zostanie dokonana natychmiast. Wspieramy bezpieczne płatności.

Warunki Dostawy

Terminy dostawy rozpoczynają się od dnia przyjęcia wiążącego zamówienia, które zawiera wszystkie niezbędne dane do jego realizacji. Jeśli zamówiony towar nie jest dostępny na magazynie, Sprzedawca zobowiązuje się poinformować Klienta i uzgodnić z nim dalsze kroki. Standardowy termin dostawy wynosi w przypadku zamówienia w dniu roboczym do godziny 13:00, 1-3 dni. Wszystko jednak zależy od możliwości wybranego przewoźnika, więc dokładny termin nie może być gwarantowany.

Dostawa do punktu odbioru Packeta - przy zakupach powyżej 65 EUR dostawa jest darmowa.;

Odbiór osobisty: Ivachnová 175, 034 83 Liptovská Teplá - BEZPŁATNIE.

Ceny

Wszystkie ceny podane na stronie są ostateczne, bez dodatkowych podwyżek. Operator strony zastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku nieuprawnionego ingerowania w treść. Ostateczna cena dla Klienta zostanie podana w potwierdzeniu zamówienia.

Zniżki i Kupony Rabatowe

Jeśli zniżka lub kupon rabatowy zostanie zastosowany w sposób sprzeczny z zasadami danej zniżki lub kuponu rabatowego, Sprzedawca ma prawo odmówić takiego zastosowania zniżki lub kuponu rabatowego. W takim przypadku klient zostanie poinformowany i będzie miał możliwość złożenia zamówienia bez tej zniżki lub zastosowanego kuponu. Zasady i warunki korzystania z konkretnej zniżki są dołączone bezpośrednio do zniżki (w formie pisemnej informacji) lub w przypadku zniżki podano link do strony internetowej, gdzie zasady zniżki są szczegółowo opisane.

Każdą zniżkę lub kupon rabatowy można zastosować tylko raz, chyba że wskazano inaczej. W przypadku wielokrotnego zastosowania Sprzedawca ma prawo nie uznawać zniżki duplikatowej. Jeśli wartość kuponu upominkowego lub kuponu rabatowego jest wyższa niż wartość zakupu, różnica nie jest przenoszona na nowy kupon, a niewykorzystana kwota nie jest przekazywana z powrotem.

Z powrotem do sklepu